Artrita reumatoida regim alimentar. Dieta antiinflamatoare pentru artrita reumatoida


Îngrijire și lifestyle în poliartrită Dieta antiinflamatoare pentru artrita reumatoida Daca ai artrita sau poliartrita reumatoida, stii cat de dureroasa poate fi.

unguent cremă pentru articulațiile picioarelor

Aceasta boala este caracterizata de articulatiile umflate si dureroase si poate "lovi" pe oricine, la orice varsta. Autor: Dr. Dieta antiinflamatoare pentru artrita reumatoida Daca tratament pentru artroza de gudron artrita sau poliartrita reumatoida, stii cat de dureroasa poate fi.

Poliartrita reumatoida este diferita de osteoartritaboala care este, de fapt, deteriorarea naturala a articulatiilor, o data cu inaintarea in varsta. Artrita reumatoida apare cand propriul tau sistem imunitar iti ataca articulatiile. Tratamentul traditional pentru aceasta boala inseamna sa iei medicamente, care pot avea si efecte secundare.

Dieta antiinflamatoare pentru artrita reumatoida

Tocmai de aceea, pacientii cu artrita reumatoida au inceput sa isi indrepte atentia catre tratamente alternative, inclusiv sa artrita reumatoida regim alimentar modificari in dieta lor. Alimentele care reduc inflamatia in tot corpul tau pot reduce durerea si umflaturile de la nivelul articulatiilor.

Asigura-ti surse de acizi grasi Omega-3 Unele alimente antiinflamatoare sunt bogate in acizi grasi Omega Ia in considerare ideea de a adauga in dieta ta pestele gras, cum ar fi macroul, heringul, somonul si tonul.

menisc de refacere a articulației genunchiului

De asemenea, poti sa iei suplimente alimentare ce contin ulei de peste. Daca pestele nu este preferatul tau, incearca sa mananci mai multe nuci romanesti si migdale. De asemenea, poti sa macini semintele de in si sa le adaugi in cereale, in iaurt si in preparatele pe care le coci la cuptor.

durere în articulațiile picioarelor după 50 de ani

Semintele de chia sunr si ele bogate in Omega Adauga antioxidanti Antioxidantii sunt compusi care pot sa distruga radicalii liberi din corpul tau, care iti fac rau.

De asemenea, antioxidantii reduc inflamatia.

Revista care te menține sănătos

Un studiu publicat in revista "Clinical Rheumatology" a aratat rezultate promitatoare cum ca o dieta bogata in antioxidanti poate reduce durerea si inflamatia in articulatiile afectate de artrita reumatoida. Unii dintre cei mai importanti antioxidanti care trebuie sa se gaseasca in dieta ta sunt: vitamina A vitamina E seleniu.

  • Sirdalud pentru dureri articulare
  • Sus Specialistii precizeaza ca deocamdata nu exista o anumita dieta strict stabilita care sa amelioreze in mod cert simptomele poliartritei reumatoide, insa majoritatea sunt de acord ca unele alimente pot influenta pozitiv starea de sanatate a organismului, promovand in special sanatatea articulatiilor si oaselor.
  • Dureri de șold picior amorțit
  • Entorsa articulației umărului decât a trata
  • Tratamentul articulațiilor genunchiului în podolsk
  • Dureri de umăr în cancer
  • Visul european poate merge mai departe.
  • TRATAMENTUL ARTRITEI SE REGASESTE IN STILUL TAU DE VIATA

Poti sa te bucuri de mai multi antioxidanti daca: mananci fucte si legume proaspete, daca mananci diverse nuci si daca bei ceai verde. Asigura-ti necesarul de fibre O organizatie din domeniu, Arthritis Foundation, spune ca alimentele bogate in fibre pot reduce cantitatea de proteina C-reactiva CRP din sangele tau.

Acest marker poate indica nivelul inflamatiei prezente in corpul tau. Iti poti asigura mai multe fibre in dieta ta daca mananci alimente precum: fructele si legumele proaspete, cerealele integrale, fasolea si nucile.

sinocrom medicamentos comun

Si capsunile pot reduce proteina C-reactiva din corpul tau, iar in acelasi timp iti asigura necesarul de fibre. Nu uita de flavonoide Flavonoidele sunt compusi "fabricati" de plante. Acesti compusi ajund in alimentatia noastra atunci cand mancam fructe si legume.

Ameliorarea poliartritei reumatoide prin dieta: intre mit si adevar

Flavonoidele pot sa reduca inflamatia din corp si ajuta la reducerea durerii si umflaturilor in caz de artrita reumatoida.

Alimente care sunt bogate in flavonoide sunt: fructele de padure, ceaiul verde, strugurii, broccoli, soia. Si ciocolata neagra are un continut bogat de flavonoide, dar opteaza pentru ciocolata neagra, cea care are un procent mai mare de cacao, dar are mai putin zahar. Condimenteaza-ti mesele Condimentele par sa creasca inflamatia, insa acest lucru nu e valabil pentru toate. Anumite condimente pot, de fapt, sa reduca inflamatia din corp.

mobil complex

Turmericul, foarte intalnit artrita reumatoida regim alimentar bucataria indiana, contine un compus numit curcumina, care are proprietati antiinflamatoare. El este inrudit cu ghimbirul, care are un efect similar. Capsaicina, un compus care se gaseste in ardeii iuti, ajuta de asemenea, la reducerea inflamatiei din corp.

durere a degetelor index în zona articulației falangei

Potrivit unui studiu, capsaicina are, de asemenea, un efect calmant, alungand durerea.